miercuri, 19 octombrie 2011

Itt vagyok

Nem szép tőlem hogy már több mint egy honapja nem írtam semmit, a nagy lelkesedéses indulás után, pedig nem teltek uncsin a napjaim, sőt... a húgom férjhez ment, a férjem betöltötte a 30-at, Vilike meg elkezdte az óvodát, ezek mind olyan dolgok amikre csak egyszer az életbe kerül sor.
Én? Még próbálom magam helyét megtalálni az életbe, haladok is, jó irányba, de azért még sok, sok infot össze kell szedni és alkalmazni. Először is újra kezdtem a Flylady programot, lakáson nagyon is meglátszik, remélem ezutal végig is viszem :) na ez van a takarítással, háztartással.
Szépségápolás: vettem fillérekért egy körömvirágos-kamillás E vitaminos hidratálló arckrémet, amit naponta használok, féltem nehogy pattanásos legyek tőle vagy piros foltos ami már előfordult az olcsó krémektől, de ez most nagyon bejött. Hasonló kézbalzsamot, amit este használok, fáradt, száraz kezemnek nagyon jó. A hajamat próbálom minnél többet leengedve hagyni vagy legalább félig, mert azért mindig könnyebb ha lófarokban van aztán meg panaszkodók hogy a gumi nyomát nem tudom kifésülni.
Főzés: azzal nem állok jól, lehet az alapanyagok hiánya miatt nem tudok tanulni, meg hát nem engedhetem meg azt sem hogy pazaroljak (ez inkább már a pénzügyhöz tartozik). Krumpli szezon van, tehát krumplit krumplival, meg a szokásos olcsó és könnyen elkészíthetők maradnak amiket már tudok.
Öltözködés: na itt az egész dolog nagyon gáz. Nem tudok megszabadulni a sportcipő, farmer, melegitő combotól. Gyereksétáltatásra nem is mehetnék tűsarkúba, de azért kényelmesen is lehetnék picit nőies. Nem is merek vásárolni, mert már sokszor megjártam hogy vettem az olcsó cuccokat amit semmire sem tudtam használni esetleg csak othonkának :) Ki kell derítsem pontosan mi áll jól, milyen színeket válasszak ami a mostani ruhákhoz is megy, méret, szabás, stb. is stimmeljen.
Röviden ennyi, remélem nemsokára újból jelentkezem :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu