marți, 13 septembrie 2011

DIY lace nails


Vagyis csináld magad csipkés köröm :)
Szombaton lesz az esküvője a húgomnak, ezért elkezdtem keresni a interneten valami egyedi alkalmi manikűrt, így találtam rá a csipkés körömre (lace nails). Lehet hogy már sokan ismerik, nekem viszont nagyon új a dolog, még sose láttam ilyet, ezért muszáj volt ki is próbálnom, hogy lássam mennyit bír és hogy ne majd szombat reggel keresgéljek ihletett.
Közelről nem olyan nagyon szép, amúgy én még lakkozni sem tudok szépen, meg elég ritka dolog nálam, a viseletét hamar meg lehet szokni, de picit akad mert hát 3D.

Hozzávalok vagy amit én használtam, mert ahány leírás annyi fajta:
1. Essence multi dimension XXXL shine körömlakk 72 found my love - szín
2. Színtelen körömlakk helyett Miss Sporty French Manicure 606 - pasztell szín
3. Fekete keskeny csipke
4. Olló (ami jól vág)
5. Fogpiszkáló
6. Körömvágó
7. Fültisztitó pálcika

A körömról el kell távolitani a lakkot, már akinek van, csiszolni, vagy ki mit szokott, mert nekem rövid, szóval ez is kimaradt, de gondolom van akinek kell egy kicsit formázni és bekell lakkozni az alapszínnel, nálam ez egy halvány lilás Essence lakk volt. Mikor ez megszáradt elkezdem kifaragni a körmöm méretére a csipkét, lehet fordítva is, vagyis először ragasztani és utána vágni, de nekem így volt kényelmesebb és nem kell pontosan rajta legyen, hiszen csipke. Miútán meg volt a majdnem jó méret, bekentem jól a körmöm a majdnem átlátszó lakkal, mert színtelenem nincs, majd beszerzünk egy olyat is, és rátettem a pici csipkét a körmömre, a csillogóbb résszel (az eleje), egy fogpiszkáló segítségével rásimítottam és eligazítottam. Utána rálakkoztam a szintelennel.
Mikor megszáradt a körömvágóval levágtam a kiálló részeket és acetonos fülpiszkálóval meg letöröltem az ujjaimról a lakkot.
Lehet picit macerásnak tűnik, de az eredmény nagyon jó, főleg első próbálkozásra, több dolgom lett volna mondjuk ha elkezdek rajzolni, mert azt többszőr is lekell szedni még jó lesz. Majd mosogatás után meglátom hogyha érdemes előre csinálni ezt a csipkéset.
Ha nekem sikerült, másnak ez gyerekjáték.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu