sâmbătă, 6 august 2011

Szombat - Családi program

Igen ritka, nagyon ritka hogy kis családunknak legyen programja és főleg szombaton. Azért szombat mert a flylady program szerint hétvégén nem dolgozunk, hanem pihenünk, hát az is ritka :). A mai nappal kapcsolatos bejegyzést itt találod.
Fél tízkor keltűnk, ami nálam egy nagyon késoí óra, de jó volt. Reggeli rutin elvégzése után, mivel nagyon szép idő volt, és a Hajdúszoboszlói kirándulás sajnos elmaradt, elmentünk egy halastóhoz, ami itt van a város szélén, nincs messzire, picit nehéz megközeliteni annak aki nem idevalósi de nagyon tuti hely, szép és csendes. Nem halásztunk, csak felderítő utat csináltunk. Vilike is nagyon élvezte, félt a halaktól, amiket idáig csak TV-ben vagy képeken látott. Szépen megvan csinálva az egész, padokkal a szélén, családosok is mehetnek mert a víz sem túl mély. Grillezni van lehetőség, bogrács főzésre is, külön vannak kijelölve helyek, eszközök. 10 lejt (600 ft.) kell fizetni a pecázásért egy napra és a halakat, amik közt vannak szép nagy példányok is, vissza kell dobni, aki haza akarja vinni annak ki kell fizetni. Itt a honlapján találtok néhány képet.
Utána sportos felszerelésbe elmentünk éttermezni, picit szégyelltem magam, de mikor oda értűnk láttam hogy a tele étteremben senki nem volt kiöltözve. Sokan járnak oda, főleg a turisták akik a termál vízes strand miatt látogatnak hozzánk és nem veszik figyelembe az illemet, ahogy ma mi sem :). Ismerve a felszolgálót rendeltűnk 1 napi ajánlat menüt 2 tányéron ami egy nagy tál pacal levesből, marha pörkölt natúr krumplival, káposzta saláta és kenyérből áll, és egy adaggal 3-an jóllaktunk, még egy adag elvitelre, 1 üdítő, 1 alkoholmentes sör, fizettűnk 33 lejt ami olyan 2000 ft. és együtt volt a család.

Un comentariu:

1. Sajnálom azért hogy nem szoboszlóra jöttetek, de örülök hogy jó napotok volt:)