luni, 12 decembrie 2011

Könyv - Az élet játéka

Végre elolvastam Eleanor H. Porter - Az élet játéka könyvet, nagyon tetszett mert valamikor régen láttam a Pollyanna filmet és ahogy belemerültem az olvasásba kezdem emlékezni részletekre a filmből.
A könyv egy kislányról szól aki elveszette szüleit és a nagynéniéhez költözik. Picit csajos könyv, de én szeretem az ilyesmit, viszont van benne valami, amire megtanit mindenkit Pollyanna, ez az örömjáték, vagyis hogy próbáljunk találni mindenbe valami örömöt.
A könyv eleje nagyon részletes, ami nagyon tetszett, de a végére nagyon felgyorsulnak az események és olyan hirtelen befejeződik.
Ajánlom a könyvet mindenkinek aki rossz passzban van és el lehet olvasni újra meg újra, hogy ne felejtsük el a lényegét.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu